Wiadomości - Aktualności
Kolejne sklepy. Duże marki wybierają Koronę Kielce.
Dodał: AT Data: 2010-08-19 14:48:26 (czytane: 13135)
Będzie kino, będą sklepy sportowe, będzie również coś dla prawdziwych koneserów smaku i to wszystko pod jednym dachem, w ścisłym centrum miasta. Galeria Handlowa Korona Kielce podpisała umowy z nowymi firmami, które otworzą swoje sklepy na terenie obiektu. Tym samym do Kielc wejdą marki, które do tej pory nie były obecne w regionie.
Do grona najemców, którzy już oficjalnie potwierdzili finalizację umów tym razem doszło 5 podmiotów. Są to m.in. cztery sklepy: Adidas, Nike, Reebok, Puma. Klienci będą w nich mogli kupić oryginalną odzież sportową i co ważne – dzięki charakterowi całego obiektu, kupujący otrzymają gwarancję dostępności do dużego wyboru najwyższej jakości asortymentu. Sportowcy i zwolennicy aktywnego stylu życia znajdą więc potrzebne im akcesoria w jednym miejscu, bez konieczności przeczesywania miasta. Kolejnym sklepem, który podpisał umowę z galerią Korona Kielce jest pijalnia czekolady i kawy Mont Blanc.
Dobra lokalizacja galerii
Najemcy podkreślają, że powodów, dla których zdecydowali się właśnie na współpracę z powstającą galerią handlową Korona Kielce jest wiele. Jednak największą wartością jest oczywiście lokalizacja i łatwy dostęp do obiektu zarówno dla pieszych, których od Rynku dzielić będzie zaledwie kilkaset metrów, ale również dla kierowców, na których czekać będzie 1200 miejsc parkingowych.
- Głównym powodem takiej decyzji jest fakt, że galeria Korona Kielce będzie galerią śródmiejską, mającą świetną lokalizacją, co na pewno będzie miało wpływ na ilość klientów, którzy zdecydują się odwiedzić nasz sklep. Znamy również galerię Cuprum, która jest galerią o wysokim standardzie i ładnym, nowoczesnym wyglądzie – informuje Michał Piasecki, reprezentujący firmę Mount Blanc.
W ślad za młodszą siostrą
Przypomnijmy, że inwestorem galerii Korona Kielce jest Church Land Development sp. z o.o., której głównym udziałowcem jest Dariusz Miłek, wiodący akcjonariusz giełdowy NG2. Biznesmen ten rok temu otworzył swoją debiutancką galerię handlową – Cuprum Arena w Lubinie, która właśnie odnotowała wielki sukces. Od początku istnienia odwiedziło ją 6,5 mln klientów, uśredniając każdego dnia zakupy w galerii realizuje 15 tys. osób. Jeśli chodzi o porównanie samego lipca– Cuprum Arena odwiedziło o 8% więcej osób niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Oznacza to, że obiekt odnotowuje blisko trzykrotnie wyższy wskaźnik wzrostu odwiedzalności od średniej krajowej, gdzie wskaźnik ten oscyluje na wysokości 3,4%. Właśnie takiego sukcesu spodziewają się sklepy, których punkty znajdą się na terenie galerii Korona Kielce, młodszej siostry Cuprum Arena.
- Mamy nadzieję, że sama galeria jak i nasz sklep będą przede wszystkim dobrze funkcjonować. Mając na uwadze fakt, że galeria ulokowana jest w świetnym miejscu, mamy również nadzieję, że nasza działalność na jej terenie będzie dochodowa i opłacalna. My, jako Mount Blanc, jesteśmy jedyną siecią sklepów z takim asortymentem. Można powiedzieć, że nasza oferta jest unikalna, niszowa. Poza tym jesteśmy profesjonalnie zorganizowani, a ponadto będziemy pierwszym sklepem tej branży w Kielcach – dodaje Michał Piasecki.
Korona Kielce rozmawia z kolejnymi firmami zainteresowanymi otwarciem swoich punktów w galerii. - Konkretnej liczby podać nie mogę, ale muszę przyznać, że zainteresowanie i ilość umów, jakie podpisaliśmy przerosły nasze oczekiwania. Ponad 50% powierzchni jest już zarezerwowana – wyjawia Iwona Pękalska, z firmy Libra Projekt, odpowiedzialnej za komercjalizację galerii Korona Kielce.
Galeria Korona Kielce w statystyce:
- Prawomocne pozwolenie na budowę - 14 lipca 2010
- Planowane otwarcie obiektu - pierwszy kwartał 2012 roku.
- Kubatura – na trzech poziomach powstanie 170 lokali handlowo-usługowych oraz punkty gastronomiczne. Zajmą one łącznie 38,3 tys. m2. Kolejne 3 kondygnacje, łącznie z dachem, przeznaczone zostaną na parking gotowy przyjąć 1200 samochodów.
- Łączna powierzchnia całkowita - 93 tys. m2.
- Wartość inwestycji - 100 mln euro.
- Dodatkowo firma przeznaczyła na infrastrukturę drogową wokół obiektu 10 mln złotych.
Komentarze (0)
Uwaga: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Za wypowiedzi naruszające prawo lub chronione prawem dobra osób trzecich grozi odpowiedzialność karna lub cywilna. IP Twojego komputera: 3.88.254.50