Wiadomości - Aktualności
Sieć Kari wybrała Galerię Korona Kielce.
Dodał: AT Data: 2012-04-25 16:00:05 (czytane: 10346)
Wśród kilkudziesięciu sklepów rosyjskiej sieci, które jeszcze w tym roku zostaną otwarte w Polsce znajdzie się lokal w Galerii Korona Kielce. Będzie to jedyny punkt Kari w stolicy województwa świętokrzyskiego.
Kari to marka obuwnicza, której właścicielem jest rosyjski oligarcha Igor Jakowlew, założyciel jednej z największej w Rosji sieci sklepów z wyposażeniem „Eldorado”.
Multimilioner od tego roku rozpoczął ekspansję działalności poza granice swojego kraju. - Kari to nie tylko obuwie sprzedawane pod własną marką, ale również bardzo szeroka oferta dodatków modowych, m.in. apaszek, butów, pasków, okularów oraz torebek w rozmaitych wzorach i kolorystyce dopasowanej do bieżących kolekcji. Naszą firmę charakteryzuje ciekawe wzornictwo, dobra jakość wykonania i przede wszystkim rzetelna cena, dopasowana do kieszeni klientów – zapowiada Krzysztof Barański, reprezentujący firmę Kari w Polsce.
W ciągu trzech lat Kari planuje otworzyć w Polsce 150 sklepów. Równolegle z inwestowaniem w Polsce ekspansja prowadzona jest w Rosji, na Ukrainie, Czechach oraz w Kazachstanie. – Interesują nas miasta powyżej 50 tys. mieszkańców. Kielce, które próg ten znacząco przewyższają, są więc jak najbardziej wpisane w konwencję rozwoju marki. Salon otwieramy w Galerii Korona Kielce, która spełnia nasze oczekiwania pod względem lokalizacji. Satysfakcjonuje nas również dobór najemców, z którymi będziemy sąsiadować oraz architektura obiektu i jego formuła działalności – dodaje Krzysztof Barański.
Według przedstawicieli rosyjskiej sieci obuwniczej, sklep w Galerii Korona Kielce będzie prawdopodobnie pierwszym otwartym w Polsce salonem. Zajmie 220 m.kw. – Kari jest kolejną marką, którą z powodzeniem udało nam się zaprosić do grona najemców Galerii Korona Kielce. Stworzyliśmy obiekt, który konsekwentnie wykorzystuje potencjał miejsca, w którym został osadzony. Jako galeria śródmiejska skupiliśmy się na zapewnieniu mieszkańcom dobrego dojazdu, ciekawej oferty rozrywkowej oraz listy marek, zróżnicowanej pod względem asortymentu i ceny produktów detalicznych – wyjaśnia Izabela Ironmonger, manager ds. marketingu Galerii Korona Kielce.
Galeria Korona Kielce otwarta zostanie 16 maja. Jej inwestorem jest spółka Church Land Development z głównym udziałowcem Dariuszem Miłkiem. Łączna powierzchnia obiektu to ok. 93 tys. metrów kwadratowych. Na blisko 37 tys. metrów kwadratowych powierzchni użytkowej powstanie łącznie około 150 lokali handlowo – usługowych.
Wśród najważniejszych marek dostępnych w galerii wymienić należy m.in.: supermarket Piotr i Paweł, Multikino, fitness Pure Platinum, Klub Squash Korona, Zara, Reserved, Carry, Royal Colletcion, List Roma, Stefanel, Pandora, Solar, Ette Lou, Antre, Oysho, Carry, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Intersport, Orsay, Camaieu, Tommy Hilfiger, czy Bagatt.
Reklama.
Komentarze (0)
Uwaga: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Za wypowiedzi naruszające prawo lub chronione prawem dobra osób trzecich grozi odpowiedzialność karna lub cywilna. IP Twojego komputera: 3.90.242.249
-biedak (2012-04-25 18:15:01)
pod nazwą "kari" jest przetwórnia ryb.Może buty wyrabiają w Rosji z rybich skór.